[ESETTANULMÁNY]

Nulláról az első millióig az online tanfolyamoddal

A mai komplex esettanulmányt 2 teljesen konkrét céllal készítettük neked. Ebből az első rólunk szól, a második, egyben fontosabb, pedig rólad. Mindjárt elmagyarázzuk. Úgy gondoljuk, ahhoz, hogy továbbra is megtisztelj minket a figyelmeddel, és ezáltal segíteni tudjunk neked az online tanfolyamod felépítésében, elengedhetetlen, hogy:

  • megismerj minket és a munkásságunkat,
  • ezáltal el tudd dönteni, hogy miért pont ránk kellene hallgatnod az online tanfolyamoddal kapcsolatban,
  • tudd, hogy mit értünk el eddig,
  • milyen jogon állítjuk magunkat szakértőnek,
  • és milyen jövőbeli céljaink, terveink vannak, amikkel segíteni szeretnénk neked.

A Műhelytitkok sorozat első részének célja tehát, hogy segítsen neked a döntésben: érdemes-e követned minket.

A második, egyben fontosabb célja pedig, hogy bemutasson neked egy, a mi módszerünkkel a nulláról felépített online tanfolyamot (ez ugye a Coursemaker) ami 100 nap alatt jutott el az első millióig. Ez egy olyan bizonyíték lesz számodra, ami reméljük, hogy a továbbiakban cselekvésre ösztönöz majd a saját online terved megvalósításában! Látni fogod ugyanis, hogy egy komplett, kipróbált megvalósítási tervvel ezek az eredmények számodra is elérhetőek!

Ma bemelegítésként az esettanulmánnyal felvázoljuk neked a saját tanfolyamod lehetséges jövőjét, holnaptól pedig jönnek a megvalósítás lépcsői leckékre bontva. Kezdjük akkor az esettanulmányt!

2016. februárt írunk – ha nem bánod, az út elején kezdjük, hiszen nagy valószínűséggel te is innen fogsz indulni

Tavaly februárban megkezdődtek az első felméréseink a magyar piacon. Több, Amerikában sikeresen alkalmazott online értékesítési módszerrel a zsebünkben belevágtunk az online tanfolyamok piacának felélesztésébe. Piackutatásaink alapján az igény meg volt a tanfolyamunkra, de a célközönségünk életkora, elhelyezkedése, végzettsége némi fejtörést okozott. Mondhatni Startup ötletként kezeltük/kezeljük a vállalkozásunkat, annak minden szépségével és nehézségével együtt.

Ez azért lehet fontos információ számodra, mert a módszerünkkel teljesen egyedi tanfolyam ötleted felfuttatása sem jelent majd gondot, ha pedig némileg közismertebb témával szeretnél foglalkozni, akkor tényleg semmi nem állhat az utadba.

A Megvalósítás Műhelyben jelenleg is tanított, és általunk a mai napig használt marketing módszer 1,5 hónap alatt állt össze. Ennyi időbe telt, mire különböző értékesítési stratégiákat, különböző kampányokban lefuttattunk, kielemeztünk, és végül megszületett a győztes, amit aztán tökéletesre faragtunk.

Attól a pillanattól számítjuk a 100 napos időszakot, hogy ezt a marketing stratégiát felállítottuk és megkezdődött az értékesítés, hiszen te ugyan ezt a komplett megvalósítási tervet kapod tőlünk kézhez hamarosan műhelytagként. Ez a pillanat március 21. volt.

Melyik az a marketing stratégia, ami győzött,
és hogyan épül fel?

Itt a coursemaker.hu weboldalunk marketing stratégiáját fogod látni. Látogatóként, majd érdeklődőként ezen haladsz végig. Fontos tudnod, hogy ez csak a marketing stratégia megvalósított része, tehát rengeteg helyen vár még fejlesztésre, bővítésre, és mindezek ellenére kiválóan teljesít. Ez szerintünk fontos információ számodra, hiszen ahogy nekünk sem, úgy neked sem lesz egyből mindenre elég időd, nem tudsz majd mindent a lehető legtökéletesebbre faragni, és ez nem is baj, nem is cél! Az online tanfolyamod is egy olyan “gyermeked” lesz, amivel mindig lesz tennivaló: fejleszteni, fejleszteni, még jobb eredményeket elérni.

Az esettanulmány innentől azt a tematikát követi, hogy végig haladunk közösen a Coursemaker minden egyes marketing stratégiai lépcsőjén, és bemutatjuk neked, kielemezzük azt.

KATTINTS A KÉPRE A NAGYÍTÁSHOZ!

  • 1. Látogatószerzés

    Fogj egy Facebook hirdetést!
    A mi esetünkben csak facebook hirdetést használtunk látogatógyűjtésre. A képen az egyik legjobban teljesítő hirdetésünket láthatod. Átlagban napi 1.500 Ft-tal futtattuk 100 napon keresztül.

  • 2. Érdeklődő szerzés

    Adj értékes, ingyenes tartalmat feliratkozásért cserébe!
    A hirdetésünkben egy ingyenes útmutató ajánlata szerepelt (10+1 lépés a sikeres online tanfolyamodig), amit egy gyors feliratkozással, tehát név és e-mail cím megadásával lehetett igényelni. A látogatók 30%-a döntött úgy, hogy kéri az útmutatót, és feliratkozik, így a 100 nap alatt összesen 1.071 feliratkozót gyűjtöttünk.

  • 3. Vevővé konvertálás

    Mutass egy gyorsabb utat a cél felé! (Nagy érték – Alacsony ár)
    Ezután azoknak, akik feliratkoztak következő lépésként felkínáltuk a belépő termékünket, az Online Tanfolyam Gyorsítósáv kézikönyvet. A feliratkozott érdeklődőink 7%-a élt az ajánlattal, ami azt jelenti, hogy ezzel 75 új vásárlót szereztünk. Ha szeretnéd megnézni, hogyan épül fel ez az oldalunk, akkor kattints ide.

  • 4. E-mail marketing

    Add át a tudásod, tanítsd a piacod!
    Minden feliratkozónk végig ment egy e-mail sorozaton, amiben további értékes tartalmakat osztottunk meg. Az értékes tartalmak mellett pedig említést tettünk a Belépő termékünkről, ha még nem vásárolta meg. A leveleink átlagosan 30%-os megnyitási arányt produkálnak.

  • 5. Újra értékesítés

    Mutasd be a tanfolyamod, és töltsd meg diákokkal!
    Végezetül pedig minikampányok keretében bemutattuk a fő tanfolyamunkat, és megtöltöttük résztvevőkkel. Azoknak, akik korábban megvásárolták a belépő termékünket, 18%-uk döntött az újra vásárlás mellett, akik pedig korábban nem éltek a belépő termék ajánlatunkkal, tehát kevésbé elkötelezett érdeklődőink voltak, közülük 1,5% mondott igen-t a fő tanfolyamunkra, és vásárolt.

Egy kis matek

FACEBOOK HIRDETÉS

150.000 Ft költés látogatószerzésre

ELSŐ ÉRTÉKESÍTÉS

75 x 1.970 Ft = 147.750 Ft bevétel

ÚJRA ÉRTÉKESÍTÉS

28 x 34.990 Ft = 979.720 Ft bevétel

ÖSSZEGZÉS

Kijelenthetjük tehát, hogy 150.000 Ft elköltésével 1.127.470 Ft bevételt értünk el 100 nap alatt. Ezzel pedig a marketingünk megtérülése ebben a formájában 7,5x-es!

Ez neked ugyanígy sikerülhet, hiszen a recept adott!

A világ legnagyobb vállalkozási mentorai is azt javasolják, gondolkodj negyedévekben, ha célokról van szó. Mi is ezért választottuk esettanulmányunk intervallumaként az első negyedévet.

Szeretnénk, hogy tudd, ez még csak a kezdet: egy innovatív online vállalkozás a nulláról, ami 100 nap alatt nem csak önmagát, hanem egy családot is képes fenntartani, hatalmas szabadságot ad, rengeteg fejlesztési lehetőséget rejt magában, és emberek életére van hatással, számodra is lehetséges! Az egész esettanulmányunk célja, hogy elindítson téged ezen a biztos alapokkal kikövezett úton.

 100 nap számokban mérhető eredményei

1000+
Like

1000+
Feliratkozó

100+
Vásárló

1.000.000 Ft+ Bevétel

Jelen

Motivációként szeretnénk kiegészíteni a mai esettanulmányt a bemutatott online tanfolyamunk jelenlegi eredményeivel, hogy lásd, a kezdet tényleg csak a kezdet! A legjobb marketing stratégia is pár hónap alatt tud igazán kibontakozni, illetve a te tudásod, tapasztalatod, követő táborod is folyamatosan fog növekedni. Ennek eredményeként bárki bátran emelné a bevont havi marketing költségkeretét, ahogy mi is tettük, így jelenleg 1 hónapunk könyvel akkora sikereket, mint az esettanulmány teljes 100 napja!

Valósítsd meg a célodat!

Az online tanfolyamod a sajátod, innovatív, embereknek segít, automatizálható, annyi bevételt termel, amennyi munkát és forgó tőkét (marketing) bevonsz, illetve nem utolsó sorban nemzetközi terjeszkedésre is kiválóan alkalmas.