[ESETTANULMÁNY]
Hogyan épített fel Pirner Alma egy olyan Teaching Business-t, ami szabad, kötetlen életet és havi 7 számjegyű passzív bevételt biztosít számára?
A legjobban úgy tudjuk szemléltetni neked, milyen lehetőségek rejlenek a szaktudásodban, és milyen életet tudsz képviselni egy Teaching Business-szel, ha konkrét sikerpéldákat látsz olyan szakértőktől, akik már előtted járnak. Ezért döntöttünk úgy, hogy elhozunk neked egy esettanulmányt, és megmutatjuk, hogyan jutott el egyik kedves ügyfelünk, Pirner Alma az online vállalkozási ötletétől addig, hogy a segítségünkkel megvalósította a saját Teaching Businessét, az Absolutely Woman márkát, majd pedig 2019-ben meglépte azt a lépést, amely minden szakértői businesst megkoronáz. Hogy miről is van szó, és hogyan lépte meg Alma? Ezzel bővítettük a korábbi interjút.
Fontos tudnod, hogy Alma pontosan onnan indult, ahonnan most Te is. Volt egy ötlete, volt szaktudása, amit szeretett volna helytől és időtől függetlenül eljuttatni a célközönségéhez.
Alma Teaching Businesse mára már szabad, kötetlen életet, 7 számjegyű passzív bevételt biztosít számára, miközben helytől és időtől függetlenül, több tízezer nőnek segít szaktudásával. Személyesen őt kértük meg arra, hogy mondja el honnan indult, milyen nehézségei voltak, hogyan érte el mindazt, amit az előbb említettünk, és jelenleg milyen életstílust tudhat magáénak a Teaching Businessével.
Az esettanulmányunk 80%-ban videós, így mindenképpen kezdd a bekezdés alatti videó megnézésével!
A videót követően pedig bemutatjuk neked diagramokkal és képernyőfotókkal is Alma vállalkozásának eredményeit, továbbá azt, hogyan alakítottuk ki sokrétű szaktudásából az Absolutely Woman brandet és egy erre épülő marketing stratégiát úgy, hogy sikeres Teaching Business szülessen belőle.
Végignézted a videót? Ha igen, akkor olvass tovább! 🙂
Alma sikerének legfőbb kulcsa az volt, hogy pontosan ismerte a célközönségét, pontosan tudta, mire vágynak a nők, és mik a problémáik. Már “csak” össze kellett állítanunk egy olyan brandet, ami elbírja Alma sokrétű szaktudását úgy, hogy közben egy üzenete legyen, ami érthető és egyedi.
Néhány kép Alma Teaching Business-éről
Ezt követték a specifikus tudásanyagok, tanfolyamok, megoldások
Egy online tanfolyam akkor értékesíthető sikeresen, ha kellően specifikus, és azon belül is egyetlen dolgot ígér a résztvevő számára, továbbá nagyon egyértelműen és logikusan támogatja a vállalkozás küldetését.
Értsd ezt úgy, hogy Alma nem egy olyan tréninget készített, hogy “Hogyan legyél tökéletes Nő?”, és tette bele minden szaktudását ebbe, hanem elemeire bontotta a női lét aspektusait, és ezekből születtek meg az egészen specifikus termékek.
Tehát amikor a leendő Teaching Business-edre gondolsz, akkor gondolj egy nagyot, válassz egy nagy küldetést, hogy milyen hatással szeretnél lenni a világra és kommunikáld, tudd, hogy miben vagy más, vállald, aki vagy, ez lesz az üzeneted, ez lesz a branded. A tudásod tekintetében pedig ne egyetlen tudásanyagban, tanfolyamban gondolkozz, hanem több lépésben, ahogy az életben is több lépésben jutunk el a nagy eredményekig.
Az emberek nem fognak neked hinni, ha azt ígéred, egyetlen terméked megoldja az összes vágyukat és problémájukat. Egy adott tudásanyagod/tanfolyamod üzenete egyetlen változást ígérhet, egy célra kell fókuszáltatnod az érdeklődőidet, hogy egyetlen vágyuk vagy problémájuk megoldódik (ettől persze megoldódhat több is 🙂 ).
Alma többször említi a videóban a termékpiramis szót. Termékpiramis alatt azt értjük, amikor egy bizonyos témában az érdeklődőt logikusan, egymást követő termékeken át vezetjük el a vágyott céljáig és/vagy problémája megoldásáig.
Mutatunk neked egy példát egy értékesítési tölcsérre
Értékesítési tölcsér alatt nagyon egyszerűen megfogalmazva azt értjük, amikor kiépítesz egy olyan folyamatot, melyben tudatosan te irányítod az érdeklődőid figyelmét a termékpiramisod következő lépésére egy kidolgozott stratégia mentén. Így juttatod egyre közelebb a vágyott céljához vagy problémája megoldásához.
A példa részeként megismered az Absolutely Woman slágertermékét (láthatod, mennyire specifikus), továbbá egy érdeklődő ideális útvonalát egészen addig, míg vásárlóvá válik.
A példa az első vásárlásig vezet, természetesen egy komplett értékesítési tölcsérnek ez csak az eleje. Érdemes minél több egymást logikusan követő terméket láncba csatolni (legalább hármat).
KATTINTS A KÉPRE A NAGYÍTÁSHOZ!
A képen azt láthatod, hogy a hirdetés hány embert ért el, hányan kattintottak a benne szereplő ingyenes ajánlatra, és végül hányan döntöttek úgy, hogy letöltik azt. Ez a konverziós arány (60% fölötti feliratkozás) a kezdetektől fogva nagyjából állandó, és valljuk be, ez az eredmény minden marketinges álma. 🙂
Ez volt az a landing oldal, ahol bemutattuk az ingyenes 20 perces tréninget, erre az oldalra érkeztek a hirdetésből a látogatók.
Szép passzív bevétel egyetlen 3.790 Ft-os online tréninggel (ami azóta már többe kerül). 🙂
Bízunk benne, hogy inspiráló és motiváló számodra Alma példája, és látod már, mekkora lehetőség rejlik egy megfelelően felépített Teaching Business-ben, és abban, ha merünk nyitni és lépni az online felé.
Mit lehet elérni 2-3 év alatt?
Ahogy látod, a Te életed is 180 fokos fordulatot vehet 1-1,5 év alatt a Teaching Businessednek köszönhetően. Hogyan és hová lehet ezt még fokozni? Mi az, ami megkoronázza az online szakértői vállalkozásokat? A folyamatos értékadás és a passzív jövedelem legmagasabb szintje, egy saját előfizetéses rendszer.
Egy saját Club, egy belső kör azoknak, akik folyamatosan igényt tartanak arra, hogy tanulnának tőled, fejleszd őket és mellettük legyél. Egy rendszer, ami minden hónapban automatikusan levonja az előfizetéses tagságod havidíját a tagok kártyájáról, te pedig szolgáltatsz.
Kiszámítható bevétel, kiszámítható fejlődés, erős közösség. Ennél szebb koronát nem viselhet egy Teaching Business. Ezt a lépést lépte meg Alma a segítségünkkel, és indította el az Absolutely Woman Clubot 2019. októberben, ami Magyarország legnagyobb női előfizetéses rendszere lett nőiesség témában, több mint 400 fővel.
Természetesen ez haladó szint, ami azt jelenti, hogy ez lehet a víziód 2-3 év távlatában, amennyiben most még tényleg nincsen semmilyen szakértői jelenléted. Egy havi elköteleződést akkor várhatsz a közösségedtől, amikor már jó ideje szolgálod őket, ismernek, és volt lehetőségük már vásárolni tőled.
Akkor érdemes meglépned, amikor már kialakulóban van vagy teljesen kialakult a kemény mag a vállalkozásodban, és a bizalom sok száz emberrel, akik legalább a belépő termékeden keresztül már ismernek téged, és amennyiben a témád is olyan, hogy folyamatosan tudsz benne újat szolgáltatni, amire igény is van. A legtöbb téma ilyen.
Sőt, vannak kifejezetten olyan témák, szakterületek, ahol érdemes már előre gondolkozni egy előfizetéses rendszerben, de persze a fentebb leírt szabályok akkor is érvényesek egy kiváló indulásra. Hiszen nem mindegy, hogy havi 1 workshopot vagy éppen 4-5 tudásanyagot 20 előfizetőnek készítesz el vagy 100-nak. Ugyanannyi munka nagyjából, viszont utóbbi esetben 5x akkora bevétel.
A közösség ereje miatt is érdemes megvárni, amíg számottevő létszámmal lehet kalkulálni. Mindenki jobb döntésnek könyveli majd a csatlakozást, ha látja, rajta kívül még sokan mások is így gondolták.
Egyszóval egy előfizetéses rendszer mindaz, ami megkoronázza az egész online szakértői vállalkozásodat, milliós, automatikusan érkező passzív bevételt eredményez napról napra, hirdetések és újabb kampányolás nélkül.
El kell indulnod az úton, hogy mihamarabb megtapasztalhasd ezt Te is! Bízunk benne, hogy inspiráló és motiváló számodra Alma példája, és látod már, mekkora lehetőség rejlik egy megfelelően felépített Teaching Businessben, és abban, ha merünk nyitni és lépni az online felé.
Teljesen rendben van, ha most tele vagy kérdésekkel,
és esetleg azt gondolod, hogy amit ma láttál/hallottál mind szép és jó, de a siker nem alapvetés. Abszolút igazad van. Pontosan ezért érkezünk holnapután a Teaching Business Secrets következő részével, amit ismerned kell ahhoz, hogy sikerre vidd a Teaching Business ötletedet.
Szeretnénk, hogy tudd, célunk segíteni téged az utadon, hogy megtapasztald a szaktudásodban rejlő óriási lehetőségeket, és végre egy olyan életet élj, amiben tényleg élsz. 🙂 Tudtad, hogy sok esetben saját magunk tartjuk távol a sikert az életünktől? Hogy rengeteg alaptalan félelemmel rendelkezünk?