A Teaching Business Secrets Sorozatunk előző részét ott hagytuk abba, hogy átbeszéltük milyen végzetes hibákat lehet véteni a megvalósítás során, amik miatt az online tanfolyam terved zsákutcába juthat. Elmondtuk, mire kell figyelned, mit ne csinálj. Ígéretet tettünk arra, hogy a következő részben a kezedbe adunk egy módszertant, amit megértve és követve képes leszel a lépésről lépésre sikeres megvalósításra. Ha az előző részről lemaradtál volna, még tudod pótolni, kattints ide a TBS Sorozatunk 2. részéhez!

Most pedig folytatjuk a sorozatot, és megismertetjük veled a módszert, amivel jövedelmező Teaching Business-eket és ezen keresztül online tanfolyamokat építünk mi és ügyfeleink.

A legtöbben 7 pecsétes titokként őrzik szakterületükön a saját módszerüket, mert nem akarják, hogy mások tudomást szerezzenek arról, mi a sikerük titka. Félnek, hogy ettől nélkülözhetővé, kikerülhetővé válnak. Nehogy nélkülük is képesek legyenek mások ereményeket elérni…

  • Hisszük, hogy egy módszer ismerete mellett

    a mentorálás, a gyakorlati útmutatás éppen ugyanannyira lényeges, egyben biztonságot nyújtó, és ezt csak a szakértő személye képes biztosítani mentoráltjai számára, de az elméleti tudnivalókat amennyire lehet, át kell adni széleskörben.

  • Úgy gondoljuk, a te sikered elsődleges azzal szemben,

    hogy velünk vagy nélkülünk valósítod-e meg a terveidet. Ha nem is tartasz velünk, a TBS mai részével akkor is hatással lehettünk az életedre, mert garantáltan profitálni fogsz a most tanultakból. És ha ezt elértük ezzel a tanítással, mi már boldogok vagyunk.

Az a célunk, hogy elérd mindazt, amiért követsz minket, itt vagy és figyeled a tanításainkat. A ma bemutatásra kerülő módszertan az, amit megvalósítóként, tanácsadóként és oktatóként minden ügyfelünknél alkalmazunk, ez az, amivel Pirner Almát is eljuttattuk abba az életstílusba és online vállalkozói státuszba, amire mindig is vágyott, és amiről az esettanulmányunkban ő is mesélt. Persze az eredmény nem csak rajtunk múlt, ő is ugyanúgy kellett hozzá. Ugyanúgy, ahogy most te sem vonhatod ki magad a saját Teaching Business-ed megvalósításából.

Kiszervezheted bárkinek a megvalósítást, de ha te nem leszel benne, akkor a lényeg fog hiányozni a vállalkozásodból, az az eszenciális összetevő, amitől a Teaching Business-ed egyedivé és megismételhetetlenné válik. Benne kell lenned a vállalkozásodban.

Kedvenc mottónk, amit nagyon igaznak tartunk, e szerint vállalkozunk, és ezt kell neked is érezned, amikor a megvalósításra váró Teaching Business-edre gondolsz:

Megtalálni önmagunkat a vállalkozásunkban és a vállalkozásunkat a szívünkben.

Azt akarjuk, lásd a hogyant, értsd az összefüggéseket, és előre tudj lépni a céljaid felé vezető úton. Mentoraidhoz méltó tanítással érkeztünk, ez az a pillanat, amikor kétoldalról megfogjuk a kezed, választ kapsz a “Hogyan?” kérdésedre, és mutatjuk az irányt. Ahogy Alma is mondta az esettanulmányunkban lévő videós interjúban, tartjuk neked a fáklyát, és a sötét alagútban bevilágítjuk előtted a következő lépéshez az utat. Átadjuk azt, amit mi tudunk, hogy aztán te is átadhasd másoknak mindazt, amit te tudsz.

[MÓDSZERTAN]

Mi az a titkos összetevő és módszer, amit alkalmazva egy Teaching Business garantáltan sikerre vihető? Mutatjuk, lépésről lépésre.

A Teaching Business Megvalósítás módszertana

Mindösszesen 7 lépés választ el attól az élettől, amit egy megfelelően felépített Teaching Business adni képes neked. Ez a 7 lépés bár összetett, de igyekeztünk a legegyszerűbben összeállítani, prezentálni, hogy könnyen átlásd, hogyan épül fel egy online oktatás központú vállalkozás, egy Teaching Business.

A lépések sorban:

  • Online vállalkozási alapok (1)
  • Online marketing stratégia (2)
  • Termék, oktatóanyag készítés (3)
  • Platform 1 – Weboldal készítés (4)
  • Platform 2 – Tagsági rendszer készítés (5)
  • Automatizálás (6)
  • Piacra lépés (7)

Véleményünk szerint így van értelme Teaching Business-ről beszélni.

Ugye arról a TBS Sorozat 2. részében bővebben is beszéltünk, miért végzetes hiba, ha nem gondolkozol stratégiában, és azt hiszed, elég lesz az online tanfolyamod tagsági felületét kiépíteni (8. VÉGZETES HIBA).

Ezen egy kicsit ki is szoktunk borulni, hiszen sok keretrendszeres, webshop bővítményes megoldásnak ez a fő üzenete, amivel “etetik” az online oktatni vágyó szakértőket. “Csak pár kattintás az egész, néhány óra alatt feltöltöd az oktatóanyagodat, és már élvezheted is az online oktatás minden előnyét.” Persze. 🙂

Ez egy óriási hazugság az online tanfolyamokkkal kapcsolatban. Persze nem jó, nem rossz ez az irány, csak ezenfelül van még néhány alapvető feltétele a sikernek, amiről ha nem tudsz, nem gondoskodsz, csak egy vágyálom marad minden, amit most szeretnél. Rosszabb esetben elindulsz egy helytelen irányba, és csak később tapasztalod meg, hogy amerre tartasz, az nem ad elég mozgásteret.

Ezért is döntöttünk úgy, hogy kicsit kiszállva az online tanfolyam készítés kifejezésből, Teaching Business megfogalmazásra állunk át. Ugyanis ahogy azt láthattad a TBS Sorozatunk korábbi részeiből: a siker, az anyagi biztonság, a passzív jövedelem, a kötetlenség, a sokkal nagyobb szolgálat valóban megvalósítható egy jól feépített Teaching Business-el, de nem egyetlen online tanfolyam készítésével, vagy egy online tanfolyam webáruházzal. Ez nem (csak) egy technikai sport.

  • A Teaching Business egy vállalkozási forma, egy oktatás alapú online vállalkozás.

    Mi ebben segítünk, felépíteni és sikerre vinni a saját Teaching Business-ed! És ahogy láthatod majd a módszertanunkból, számodra is abszolút lehetséges a megvalósítás!

A jövedelmező vállalkozásod, a szabad, kötetlen életed, és a többezer ember életére való pozitív hatás sikerképlete több összetevős. Egész pontosan 7 összetevője van.

A tökéletes végeredményhez minden összetevőre kiemelt figyelmet kell fordítanod, nincs egyik a másik nélkül, egy egységként kell tekintened a 7 különálló területre, ellenkező esetben az online bizniszed rendszeréből valahol “szökni fog a nyomás”, és utólag nagyon nehéz lesz javítani, újragondolni az online vállalkozásod tartópilléreit.

A következőkben ezt a 7 lépést nézzük át lépésről lépésre:

1. pillér – Online vállalkozási alapok

Az első tartópillér a vállalkozási alapokról szól. Tisztában kell lenned a képességeiddel, azzal, mit vagy képes elsajátítani kis szorgalommal. Egy profi online tanfolyam elkészítéséhez csupa olyan készség szükséges, melyek egy részével már rendelkezel, másik részük pedig egészen könnyen tanulható. Nem kell semmi olyan, ami születéskori adottsághoz köthető.

  • Hinned kell abban, amit képviselni akarsz,

    hinned kell abban, hogy képes vagy megvalósítani a saját Teaching Business-ed.

  • Meg kell tudnod fogalmaznod magadnak és a célközönségednek is,

    MIÉRT csinálod, és mi a küldetése a vállalkozásodnak, miben és hogyan segíted az embereket.

Be kell tudnod osztani az idődet, hiszen egy Teaching Business-t megvalósítani nem 1-2 nap lesz. Róma sem 1 nap alatt épült fel. Azt tanácsoljuk, mielőtt bármibe is belevágsz, készíts egy tervet arra, hogyan fogsz eljutni A-ból B-be. Lásd a folyamatot, és mindig csak a következő feladatra koncentrálj, haladj lépésről lépésre. Ez nem versenyfutás, nem kell gyorsabbnak lenned másoknál. A tegnapi önmagadat kell csak felülmúlnod, és meglátod, eléred amit akarsz.

Megértjük, ha elfoglalt vagy. Az élet zajlik, nem áll meg azért, mert irányt váltanál, de mindenkinek 24 órából áll egy napja. Annak is, aki ezidő alatt megvalósítja az álmait, és annak is, aki azt hiszi, nincs ideje a céljaiért tenni. Ha csak kis lépésekben haladsz a megvalósítással, de haladsz, akkor célba fogsz érni. Az idő a legnagyobb kincsünk, és mi döntünk arról, hogyan és mire használjuk fel.

2. pillér – Online marketing stratégia

A második tartópillére a Teaching Business-ednek a marketing, és ezen belül is egy olyan stratégia, ami logikus rendszerként működteti az értékesítést. Tudnod kell, hogy a marketing nem rossz, és nem a nyomulásról szól, hanem ez az a nyelv, kifejezési forma, amin keresztül elmondhatod a célközönségednek, hogy miben tudod őket segíteni, miben vagy más a versenytársaidhoz képest, és mi az az egyediség, amit csak te tudsz nyújtani a piacodnak.

  • Piacképes ötlettel kell rendelkezned,

    és meg kell találnod azt a piaci rést, melyen belül egyedi és igazán hiteles tudsz lenni. Egy terület, aminek te leszel a szakértője, ahol közösséget építhetsz a szaktudásod köré, ahol kikerülhetetlenné válik a vállalkozásod.

  • Énmárkát alkotva mozgalmat kell teremtened,

    és megtalálnod a saját hangod, amit a célközönséged akkor is meghall, ha a piac nyüzsög a kiabáló értékesítőktől.

  • Termékpiramisban és értékesítési tölcsérben kell gondolkoznod,

    tehát ne csak egy online tanfolyamot készíts, hanem többet, és alakíts ki egy stratégiát a figyelem irányítására, egy értékesítési tölcsért. Ismerd a célközönséged “előtte” és “utána” állapotát, a kettő közti utat kell kiépítened oktatóanyagokkal. Ez lesz a termékpiramisod, ami biztosítja számodra a profitábilis működést, a vásárlóid számára pedig a lépésről lépésre haladást a vágyuk, céljuk felé a szaktudásodon keresztül.

  • Az értékesítési tölcséred első lépései

    mindig a tanításról és az önzetlen adni akarásról szóljanak (ahogy az a szóban is benne van, ÉRTÉK 🙂 ). Adj értékes tartalmat ingyenesen, amivel megmutatod, hogyan tanítasz, bizalmat építesz és kiérdemled, hogy a pénzükkel is elköteleződjenek majd a követőid feléd. Eléred, hogy viszonozni akarják azt, amit adtál nekik, azért, mert már tudják, rád van szükségük. Win-win. Az ingyenes értékteremtésnek, tudásanyagoknak üzleti szemszögből a célja, hogy e-mail listát építs, hiszen ezáltal tudod újra és újra elérni a potenciális követőidet, és keresztül vezetni őket az értékesítési tölcséred állomásain.

  • Ne felejtsd el a blogolást és a közösségi média aktivitást sem,

    hiszen ezek a felületek a tartalommarketinged fő elemei, ezzel tartod folyamatos mozgásban a vállalkozásod vérkeringését. Az oktatói bizniszek nagy előnye, hogy minden megmozdulásoddal edukálhatsz, és számokkal meghatározható eredményeid lesznek általa. Egész pontosan 7 számjeggyel meghatározhatóak, ha érted, mire gondolunk. 🙂

  • Az első vásárlók megszerzéséhez

    mindig egy rendkívül értékes, de alacsony áron elérhető termékkel indulj. Ez lesz a Belépő terméked. Legyen könnyen megléphető ez a döntés az érdeklődőidnek, hiszen itt fognak először a pénzükkel is bizalmat szavazni neked. A megvásárolt belépő termékkel pedig jelesre kell vizsgáznod, ha azt akarod, hogy a soron következő termékeidre is figyeljenek.

  • Az összetettebb oktatóanyagaidat,

    mivel nem csak tartalomban, hanem árban is egy magasabb kategóriát képviselnek, mindenképp kampányok által mutasd be a követőidnek. A kampány által van lehetőséged mélységében is bemutatni az ajánlatodat, megválaszolni a felmerülő kérdéseket, és megfogalmazni az érveket, nyomópontokat, amiket ha jól eltalálsz, nem lesz kérdés a siker. Ehhez kell jól ismerned a pontenciális vevőjelöltjeid motivációit, problémáit, vágyait.

A megfelelő termékpiramissal és értékesítési tölcsérrel folyamatosan egyre közelebb juttathatod a követőidet a végcél eléréséhez, hogy a vágyukat kielégítsék, a problémáikat megoldják.

Ne csak oktatóanyagokban gondolkozz, hiszen így a személyes szolgáltatásaid (az online oktatás által) egy magasabb pozíciót foglalhatnak el a kínálatodban. Értékesebbé válik az időd anélkül, hogy meg kellene indokolnod, miért kerül ennyibe egy órád. Boldogan fognak fizetni neked, mert tisztában lesznek az időd értékével, és tudják majd, hogy amit személyesen nyújthatsz számukra, az a legjobb dolog, ami történhet velük. 🙂

Ez a profitmaximalizás titka.

3. pillér – Termék, oktatóanyag készítés

A harmadik tartópillér következik, az oktatóanyagod profi elkészítése. Lényeges terület, nem csak a tartalomra kell figyelned – hogy az könnyen elsajátítható legyen, és valóban eljuttassa A-ból B-be a vásárlóidat –, hanem a tálalásra, megjelenésre is. Használd ki a technika adta lehetőségeket.

Igényes oktatóanyaggal tudat alatt is azt sugallod, hogy profi vagy. Ha komolyan veszed a vállalkozásod, a vásárlóid is komlyan fognak venni téged. El kell kápráztatnod őket, olyan ügyfélélményt kell szerezned a vásárlóidnak, amit sehol máshol nem tapasztaltak korábban. Úgy állj hozzá az oktatóanyagaid elkészítéséhez, hogy te is akarj magadtól tanulni.

Tananyag készítéskor 3 formátum közül választhatsz:

  • Videós
  • Hanganyag
  • Szöveges

Ha félsz attól, hogy te nem vagy elég kreatív, nem tudsz szép grafikai munkákat készíteni, akkor hadd nyugtassunk meg. Ma már olyan szoftverek érhetőek el, amik kicsit grafikussá varázsolnak téged. Kész sablonokból dolgozhatsz, így játszi könnyedséggel készíthetsz igényes oktatóanyagot. Például a Canva is egy olyan szoftver, amivel nagyon szép eBook-okat, letölthető PDF-eket, borítókat, cover képeket készíthetsz, teljesen ingyen. 🙂

Ha pedig az online tanfolyamod anyagát csak szimplán a tagsági rendszered felületén helyeznéd el szöveges formátumban, akkor pedig bőven elég lesz ahhoz értened, hogyan hozz létre egy leckeoldalt neki, majd pedig a weboldal építőelemeiből összeállítod a tartalmat.

Mindig a témádhoz legjobban passzoló formátumot válaszd ki, azt amivel a leghatékonyabban át tudod adni a tudásod, és amiben komfortosan mozogsz. Ha szeretsz szerepelni, készíts tréning videókat, ha inkább írni szeretsz jobban, csináld azt. Sokkal fontosabb, hogy a nagy egészet megfelelően tudd felosztani modulokra és leckékre.

Akkor hatékony egy online tanfolyam, ha könnyen átlátni honnan indul és hová juttat el. Ebben segít a modulokra és leckékre való felosztás.

Egy komplexebb online tanfolyam ideális tartalmi felépítése 5-8 modul, modulonként maximum 8-10 leckével. Ha videós tréninget készítesz, akkor egy videós lecke maximum 10-20 perces legyen. Ennyi ideig még mindenki gond nélkül tud koncentrálni. Akkor tudod, hogy megfelelően osztottad fel a tananyagod, ha látod, hogy a résztvevők haladnak az anyaggal. A gyors haladás sok apró sikerélményt eredményez, amitől motiváltabbak lesznek a diákjaid, és nagyobb eséllyel végzik el a tanfolyamodat.

4. pillér – Platform 1 – Weboldal készítés

A negyedik tartópillére a Teaching Business-ednek az online tanfolyamodat népszerűsítő weboldalad. Ez a leglátványosabb része az online vállalkozásodnak, a megfogható megfoghatatlan, amit mindenki lát, és ez az a felület, ahol hazai pályán vagy. Az első benyomás rendkívül fontos a vállalkozásodról, és ezért is a honlapod felel (illetve a közösségi média felületeid).

A legfontosabb tulajdonsága egy profi weboldalnak, hogy képes érted dolgozni, és folyamatosan bevételt termelni, lehetőség szerint mindezt teljesen automatizáltan. Ehhez pedig nem akármilyen honlapra lesz szükséged.

Olyan weboldallal kell rendelkezned, amire fel tudsz építeni egy marketing stratégiát is, egy olyanra, ami képes egyszerre több területet is lefedni, és profi minőségben kezelni (vevőszerzés, zárt tagsági rendszer, blog stb.), hiszen ezáltal fogsz tudni hatalmas követőtábort, folyamatos vásárlókat, és nem utolsó sorban elégedett ügyfeleket, diákokat szerezni.

Szeretnél profi minőséget képviselni, minden szükséges funkcióval fel szeretnéd ruházni a leendő honlapodat, hogy képes legyen folyamatos eladásokat generálni, de jogosan vetődhet fel benned a kérdés, hogy:

Kivel fogod mindezt megcsináltatni, és hogyan is kezdj neki?

Alapvetően ma már lehetőségünk van programozói tudás nélkül nem csak gyönyörű, de funkcióiban is kiváló, kompromisszumoktól mentes weboldalakat készíteni.

Biztosan felmerült már benned is a kérdés, hogy mi vajon mivel és hogyan készítettük, vagy kivel készíttettük el a coursemaker.hu weboldalunkat. Elsőre talán te is azt gondolod, hogy komoly százezreket vagy milliókat áldoztunk grafikusokra, webfejlesztőkre ahhoz, hogy ma ilyen állapotában láthassuk a honlapunkat. Az igazság viszont az, hogy senkit nem kellett megfizetnünk ezért, semmit nem kellett kiszerveznünk, mindent mi ketten csináltunk. A weboldalkészítés az általunk tanított módszerrel és általunk használt eszközzel igazán élvezetes és elképesztően könnyű.

Nézzük, miből áll egy profitot termelő Teaching Business weboldala?

Ha jobban szemügyre veszed mondjuk a mi oldalunkat, akkor láthatod, hogy egyszerű szöveges tartalmakból, képekből és videókból áll, és ezek igényesen vannak elrendezve, hogy ne legyen egyhangú, és szebb, kellemesebb hatást keltsen. Továbbá persze az egész oldalon visszaköszönnek a márkánk jellemvonásai, stíluselemei.

Ahhoz pedig, hogy ezeket a tartalmi elemeket meg tudd jeleníteni egy weboldalon, nem kell programozónak lenned, és nincs szükséged drága külsős webesre sem. Amire viszont szükséged lesz, az egy felhasználóbarát tartalomkezelő rendszer, egy olyan, amivel könnyedén és gyorsan tudsz profi weboldalt készíteni.

A weboldalad lesz az online vállalkozásod legfontosabb, központi felülete. Minden itt ölt formát, ezen keresztül mutatod meg magad, edukálod a célpiacodat, vezeted őket végig az értékesítési tölcséreden és értékesíted a tanfolyamaidat, oktatóanyagaidat. Egy profitot generáló weboldal nem egy online kirakat, és nem egy digitális névjegykártya. Ez egy felület, mely bemutat, edukál, és amin megvalósítod a marketing stratégiádat.

Milyen eszközt használj a saját weboldalad létrehozásához?

Ha hozzánk hasonlóan neked is az a célod, hogy a weboldalad érted dolgozzon, és a vevőszerzés, bevételtermelés folyamatos és önműködő legyen, akkor olvass tovább, mert a kezedbe adjuk a tudást és eszközt, amivel mindezt te is el fogod érni.

Az egyik a WordPress tartalomkezelő, a másik pedig az ehhez nélkülözhetetlen prémium sablon, az ENFOLD. Ez a két szuper eszköz, és ezek együttes munkája felel a mi sikereink döntő többségéért is. Tapasztalataink szerint ezekkel lehet a legkönnyebben, és leggyorsabban elkészíteni egy minőségi Teaching Business minden igényét kielégítő weboldalát. Amint elkezded te is használni ezt a két eszközt, biztosak vagyunk abban, hogy imádni fogod.

Ha egy példával kellene szemléltetnünk ennek a két eszköznek a kapcsolatát, és hogy melyik, milyen szerepet tölt be egy weboldalnál, akkor a házépítéssel tudnánk a legjobban összehasonlítani.

  • Úgy kell ezt elképzelned, hogy a WordPress felel a honlapod vázszerkezetéért.

    Ezzel fogsz egy stabil alapot teremteni az épületnek, és ezzel fogod felhúzni a falakat, a tetőt, az ablakokat, és minden egyebet, ami szükséges egy ház vázának felépítésekor. Ezzel még csak szerkezetkész lesz a házad, ahhoz, hogy funkcionáljon és megtöltsd élettel, be kell bútoroznod, ki kell festened, hogy otthonosabbá varázsold, és megvalósítsd benne a saját elképzeléseidet.

  • A lakberendezői feladatokat fogja ellátni az ENFOLD prémium sablon,

    tehát ennek köszönhetően lesz látványosan szép, minden szempontból igényes, és ez a sablon fogja felruházni a weboldaladat azokkal a létszükségletű funkciókkal, amelyekkel képes leszel folyamatos vásárlókat szerezni, és megfelelő minőségben elkészíteni a tanfolyamodat.

Maga a tartalomfelépítés az úgynevezett “drag&drop” rendszerre épül, amit magyarul a fogd és vidd kifejezésre lehetne lefordítani. Ez annyit tesz, hogy neked egész egyszerűen mindenféle programozás és kódsorok megírása nélkül csak néhány kattintással a kívánt helyre kell húznod az egyes építőelemeket, majd ha ezeket még egyedibbé szeretnéd varázsolni, lehetőséged van az egyes elemek paramétereit is a saját elképzeléseidre szabni, legyen az méret, szín, ikon grafika, forma stb.

Nézzük, mik azok a megdönthetetlen tények, amik a WordPress + Enfold páros mellett szólnak, és amiért mi is ezt használjuk + javasoljuk, tanítjuk egy weboldal létrehozásához:

WordPress

A WordPress jelenleg az a tartalomkezelő, amit a világon a legtöbben használnak. Nem kérdés, hogy miért:

  • Több tízezer bővítmény érhető el hozzá,

    amiknek a kínálata folyamatosan gyarapodik, így bármilyen egyedi igényt meg tudsz vele valósítani.

  • Gyakorlatilag bármilyen külsős szolgáltatás,

    legyen az egy hírlevélküldő, statisztika gyűjtő/elemző szoftver, zárt tagsági rendszer, vagy akár egy rendeléskezelő, fizetést lebonyolító rendszer kompatibilis a WordPress-el, és bármit néhány kattintással könnyedén össze tudsz kötni.

  • Rendkívül egyszerű a használata,

    és minden nyelven elérhető a felülete, köztük természetesen magyarul is.

  • A felhasználói tábora hatalmas,

    pontosan ezért jelenleg a világ legnépszerűbb tartalomkezelője a WordPress, és mivel ennyien használják, így biztosra veheted, hogy dollármilliókat költenek a folyamatos fejlesztésére, ezzel biztosított számodra a hosszú távú megbízható használata.

  • Mivel bizonyítottan sokszorosan több felhasználója van,

    mint bármelyik másik tartalomkezelő rendszernek, így a fejlesztők is erre fordítják a legnagyobb figyelmet, ennek köszönhetően pedig a legdinamikusabban és legstabilabban fejlődő weboldalkészítő platform a WordPress, tehát itt van a legnagyobb esélyed a profi honlap készítésre, kompromisszumok és lemondások nélkül.

ENFOLD

Amikor ezt a cikket írjuk, már több mint 182.000+ darabot adtak el belőle, így a világ egyik legtöbbet eladott prémium WordPress sablonjává vált.

  • A saját tapasztalataink szerint

    az ENFOLD prémium sablon az, ami a legalkalmasabb egy Teaching Business weboldalának kivitelezéséhez.

  • Az ENFOLD témával rendkívül nagy mozgásteret kapsz.

    Nincsenek korlátozások, a számtalan beépített funkcióval megkíméled magadat a sok kiegészítő bővítmények/pluginok keresgélésétől és telepítgetésétől.

  • Ma már kötelező elvárás az is, hogy egy weboldal reszponzív legyen,

    tehát bármilyen eszközzel és felbontásban is jól kell kinéznie az oldaladnak. Egy online tanfolyam esetében rengeteg felhasználód, diákod akarja majd az ágyából, utazás alatt, vagy akár a kertben napozás közben olvasni a tananyagodat, és ilyen helyzetekben rendszerint valamilyen mobileszközről fogják az oldaladat nézni. Az ENFOLD a telepítés után azonnal mobilbaráttá varázsolja a weboldalad.

  • Ha az anyagi siker részét vizsgáljuk, akkor a több, mint 182.000+ db eladás mindössze 6 év alatt,

    szintén egy olyan felhasználói tömeget és a fejlesztőknek egy hatalmas bevételt jelent, amiből egyértelműen következik, hogy folyamatosan fejlesztik, frissítik a sablont. Így egy pillanatig sem kell azon aggódnod, hogy egyik napról a másikra eltűnnének és magadra maradnál, tehát biztosított a folyamatos naprakész, tökéletes működés.

  • Az ENFOLD sablonnal továbbá kiemelt támogatást is kapsz személyesen a fejlesztőktől,

    tehát ha elakadnál vagy kérdésed van, a fejlesztők gyorsan és hatékonyan a segítségedre lesznek. Hozzáférést kapsz egy olyan fórumhoz, ami kimondottan ehhez a sablonhoz jött létre. Itt gyakorlatilag minden kérdésedre, egyedi igényedre is megtalálhatod a választ, elég csak rákeresni az adott témára. Ezt úgy képzeld el, mintha lenne egy egész szakértői gárdád, akik bármikor segítenek neked abban, hogy a legtöbbet hozhasd ki a weboldaladból.

Számtalan weboldalt készítettünk már a WordPress és ENFOLD párossal, és azt kell mondanunk, mindent meg tudtunk vele valósítani, amire szükségünk volt, amit kigondoltunk. Megbízhatóan és biztonságosan működik, bátran rábízhatjuk az online vállalkozásunkat. Folyamatosan fejlődik, bővülnek a lehetőségei, így mindig vannak újdonságok, amikkel ki lehet egészíteni egy késznek gondolt weboldalt.

A weboldalkészítés továbbá egy csodálatos módja az önkifejezésnek is. Megvalósíthatsz rajta egy olyan világot, ami a te elmédben született meg. Használd a kreativitásodat, inspirálódj más weboldalakból, és alkoss olyan weboldalt, ahová szívesen térnek vissza a követőid! 🙂

5. pillér – Platform 2 – Tagsági rendszer készítés

Az ötödik tartópillér a zárt tagsági rendszered, az online iskolád. Ez lesz az a felület, ami az online tanfolyamod és oktatóanyagaid hozzáférhetőségét biztosítja.

Hogyan ne csináld?

Sajnos láttunk már hazai példát arra, hogyan lehet olcsón és igénytelenül megoldani egy online oktatóanyag hozzáférhetőségét. Vásároltunk egy eBook-ot, kaptunk hozzá további letölthető bónuszokat is, a vásárlás pillanatáig minden szuper volt, aztán jött a csalódás, illúziórombolás. Az addig felépített profizmus egy pillanat alatt leépült csupán azzal, ahogy megkaptuk a megvásárolt oktatóanyagot. Ugyanis ahelyett, hogy egy igényesen kiépített tagsági rendszerben lett volna feltöltve és elhelyezve a vásárolt oktatóanyag, inkább egy dropbox linket kaptunk e-mailben, hogy tessék, innen tudjuk letölteni… Hatékonyan épült vele a brand… lefelé.

Nem rég hallottunk egy példát, ami ezt az érzést, amit vásárlóként megéltünk remekül szemlélteti. A példa a mozik működéséről szól: a pénztár, a büfé, a vörös szőnyeges folyosó, a hangulatos LED-világítás, amíg bemész a moziterembe elvarázsol. Minden arról szól, hogy te megérkeztél, és érezd jól magad.

Majd a film után, mikor elhagyod a termet hová terelnek? Egy olyan hátsó kijárathoz, ahol szürke, lehangoló folyosókon kell kivánszorogni 200 méteren keresztül, mintha csak egy elhagyatott szervízalagútban lennénk. Semmi köze már a mozi arculatához, hangulatához.

Ilyen az, amikor csak addig fontos az ügyfélélmény, amíg befelé mész, mikor távozol, akkor már mindegy, a pénzedet már otthagytad. 🙂 Ha legközelebb moziba mész, figyeld meg a környezetet befelé és kifelé egyaránt. Érezni fogod a különbséget.

Na pontosan ilyen az, amikor felépíted magad az értékesítés során, minden részletre figyelsz, a weboldalad kívülről gyönyörű, eléred, hogy élmény legyen nálad a vásárlási folyamat, majd utána az online tananyagodnak nincs is tagsági rendszere, csak egy link, egy ingyenes dokumentum megosztó oldalon. “Ülj le, 1-es.” 🙂

Na, de hogyan fogod te csinálni?

Tagsági rendszerre van szükséged. Egy igényesen kialakított felületre, ahol biztonságban tudhatod a tudásanyagaidat, azokat csak azok érhetik el, akik megvásárolták. Külső szemnek láthatalan és hozzáférhetetlen lesz. Minden vásárlód, diákod egy egyedi felhasználónévvel és jelszóval fog tudni belépni a virtuális iskoládba, és mindenki azt látja majd odabent, amivel már rendelkezik.

Jó hírünk van! Ennek megvalósítására alapvetően szintén a WordPress + ENFOLD párost érdemes használni. Lényegében egy tagsági oldal ugyanazokon az alapokon működik, mint maga a weboldalad. Annyi kiegészítéssel, hogy egy plusz bővítménnyel ruházod fel a weboldalad, ami lehetővé teszi a tagsági rendszered kiépítését. Mi erre a Membermouse bővítményt használjuk.

Egy tagsági oldal elkészülhet ugyanazon a domainnév alatt, amin a weboldalad is van, de akár csinálhatsz egy aldomaint is neki, amin csak a tagsági oldalad lesz elhelyezve. Utóbbi megoldást jobban preferáljuk, mert biztonságosabb, és kevésbé lesz leterhelve a weboldalad, ahol az értékesítés zajlik.

A tapasztalatok azt mutatják, hogy a Membermouse tagsági bővítmény tökéletes megoldás minden igényre, ami egy online tanfolyamnál felmerülhet. Szerintünk a legjobb választás egy WordPress weboldal esetében. A használata pofon egyszerű, szintén nem igényel programozói tudást. A segítségével olyan online iskolát építesz fel, amilyet szeretnél. Mindent a kedved szerint alakíthatsz, a kreativitásodnak és elképzeléseidnek, igényednek megfelelően, természetesen mindezt a márkád arculatának megfelelően. Imádjuk.

Egy online tanfolyam még profibb lesz, ha a tagsági oldaladat felruházod egy Learning Management System-mel is. Ez a kiegészítő teszi lehetővé, hogy ne csak egy biztonságos, zárt felülete legyen az online tanfolyamodnak, hanem a tanulóidnak lehetőségük legyen pipálni az elvégzett leckéket, a haladásukat te is láthatod majd, így személyreszabottan tudod majd őket mentorálni annak alapján, ki hol tart a tanfolyamodban.

Kérdéseket, kvízeket készíthetsz az egyes modulokhoz kedved és célod szerint, és ütemezheted is a soron következő leckék feloldását például úgy, hogy amíg nem sajátította el az első modul tartalmát, nem léphet a következő modulra. És egy bónusz előny, hogy a sikeres tanfolyam elvégzésekor akár még egy névreszóló oklevelet is kiállít a rendszer a tanulóidnak teljesen automatán. 🙂 Erre a célja szolgál egy LMS bővítmény, amit pedig a Membermouse-szal tökéletesen lehet együtt használni, az a WP Courseware.

Természetesen erre az LMS bővítményre nem mindenkinek van szüksége, hiszen e nélkül is profin meg tudod valósítani a tagsági rendszered szimplán a Membermouse-szal, de egy nagyon hasznos kiegészítő, amivel sokkal személyesebbé varázsolhatod a tagsági oldalad. A diákjaid imádni fogják a tanulást nálad. Egy zárt felület, ami a szaktudásodat a közreműködésed nélkül adja át a résztvevőknek, menedzseli, vezeti őket, hogy megvalósítsák mindazt, amit az oktatóanyagod ígért. Erre mind képes leszel.

6. pillér – Automatizálás

Velünk vagy még? 🙂 Akkor lemehetünk a motortérbe, ugyanis van egy területe a Teaching Business-ednek, ami bár külső szemmel nem látható, mégis meghatározó része az online vállalkozásodnak.

  • Egy láthatatlan összetevő, ami szabaddá tesz,

    munkatársakat vált ki, soha nem lesz beteg, nem kér enni, nem sumákolja el a munkát, és mindig pontosan és tökéletesen végzi a feladatát. Nem érdekli, hogy kint esik-e vagy fúj, minden egyes nap 100%-os teljesítményt várhatsz tőle. Nem lesz irigy, ha te éppen nyaralsz, a tengerparton koktélozol, és nem kell aggódnod azon sem, hogy a távolléted alatt is rendesen végzi-e a munkáját. 🙂

  • A rendeléseket teljesen önműködően bonyolítja le,

    intézi a bankkártyás fizetéseket, kiállítja a számlát, kiküldi a vásárlónak, létrehozza a felhasználói fiókokat, amit szintén kiküld a vásárlóknak, és nem utolsó sorban megállás nélkül gyűjti a feliratkozókat, edukálja őket, építi a bizalmat, értékesíti a szaktudásod online. Mindezt olyan precízen, ahogy ember soha nem lesz képes dolgozni. És miért is kellene nekünk bármit is ezek közül végezni, ha megteszi helyettünk egy szoftver?

Üdv a XXI. században és az automatizmusok világában!

Erre a legjobb eszköz, amit ajánlani tudunk, és amit maximális elégedettséggel használunk mi is, az a Salesautopilot. Képes mindenre, amit az emberi elme ki tud gondolni, és egy logikus folyamatként lerajzolni. Képes mindenre, amit a marketing stratégiád igényel, és nem utolsó sorban képes megfelelni az adatvédelmi törvénynek is (GDPR).

Összeköti a különböző szoftvereket és a Teaching Business-ed alkotó elemeit. Ettől fog minden összehangoltan működni úgy, hogy te, mint vállalkozó megtapasztalhasd a vállalkozói szabadságot és az online nyújtotta önműködést. Persze az igazán nagy szabadsághoz, a folyamatos passzív bevételhez és ahhoz, hogy a Teaching Business-eddel valóban többezer embernek segíthess, egy utolsó alkotóelemre még szükgséged van. Következhet az utolsó tartópillére az online vállalkozásodnak, Teaching Business-ednek.

7. pillér – Piacra lépés

Miután a fenti pontokat lépésről lépésre megvalósítottad, egy dolog maradt már csak hátra. Beröffenteni a vállalkozásodat, és kitenni a “0-24 Nyitva” táblát. Jöhetnek a látogatók, épülhet a közösség a szaktudásod köré, és figyelheted, ahogy az online marketing stratégiád életre kel, és elkezdi a célközönséged összegyűjtését, hogy végigvezesse őket az értékesítési tölcséreden, aminek a végén egy boldogabb, teljesebb élet várja őket. Itt az ideje, hogy nyomot hagyj a digitális világban, és emberek ezreire legyél pozitív hatással. Kinyílik a világ, eltűnnek a határok és korlátok!

A piacra lépésed részeként beindítod a tartalommarketingedet, elkezded építeni és edukálni a közösségedet, kialakítod a közösségi-média felületeidet, hirdetni kezded a vállalkozásodat, és kiépíted a partnerkapcsolataidat olyan szakértőkkel és vállalkozásokkal, akikkel közösen még eredményesebben tudjátok szolgálni a piacot, és segíteni egymást. Biztonságban leszel, új kapcsolatokra, barátságokra és mentoráltakra teszel szert, a szaktudásod pedig szabadon szárnyal.

Alkoss maradandót, alkoss egyedit. A szaktudásod értékes, és a világ csak arra vár, hogy ezt megoszd másokkal. Hiszen ismered a szlogenünket: Oszd meg a világgal a szaktudásod. Élj többet. Dolgozz kevesebbet.

Nos, hogy tetszik?

Kedvet kaptál a megvalósításhoz? Ugye nem riadtál meg attól, hogy elmondtuk, egy online tanfolyam készítés, egy Teaching Business felépítése nem annyiból áll, hogy elkészíted az oktatóanyagodat és feltöltöd a netre?

Nem akartunk olyat ígérni, állítani, amivel csalódnál. Azt akarjuk, hogy megvalósítsd a saját Teaching Business-ed, és elérd azokat a céljaidat, amikért bele akarsz vágni ebbe az egészbe. Ehhez látnod kell az utat.

Azt akartuk, hogy lásd a teljes képet, és felelős vállalkozóként fel tudj készülni az életed és szakértői vállalkozásod megreformálására. A döntés a tiéd, mi pedig adjuk a hozzávalókat, és a szakértői támogatást. 🙂

Bízunk benne, hogy emlékszel még a TBS 1. részében bemutatott esettanulmányunkra, ahol megmutattuk, hogy a most megismert módszerünkkel mit lehet elérni. Erre te is képes vagy, és mi hiszünk benned.

Nem csak hiszünk benned, hanem küldetésünk, hogy lépésről lépésre vezessünk el téged a célodig. A mi víziónknak része a te sikered. Azt akarjuk, hogy egy biztos pont lehessünk az online vállalkozói életedben, és te magabiztosan tudj végigmenni az általunk kikövezett, bevilágított úton. Nem kell, hogy egyedül csináld.

Pontosan tudjuk, honnan indulsz, milyen kihívásokkal kell szembenézned, és felkészültünk rá. Felkészültünk RÁD.

Miért indulnál el az úton egyedül, és miért kellene a nulláról elkezdened a megvalósítást, ha van egy hatékonyabb út, amivel sokkal nagyobb esélyekkel indulsz, gyorsabban haladsz és messzebbre jutsz? Fogalmazhatunk akár úgy is, hogy emberelőnyben kezded és játszod végig a mérkőzést.